REKLAMA
Znaleziono 1402 wyników
Kluczowa inwestycja dla fabryki Solaris oficjalnie otwarta. Panattoni dostarczyło 10 000 mkw. w Bolechowieartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowa inwestycja dla fabryki Solaris oficjalnie otwarta. Panattoni dostarczyło 10 000 mkw. w Bolechowie
Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, zrealizował obiekt o powierzchni 10 000 mkw. dla Solaris Bus & Coach. Zaplecze magazynowe dla fabryki w Bolechowie spełni kluczową rolę w łańcuchu dostaw części i podzespołów. Otwarcie odbyło się 29 września.
Amerykańska firma Concentrix inwestuje w Katowicach. Powstaną setki miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Amerykańska firma Concentrix inwestuje w Katowicach. Powstaną setki miejsc pracy
Kolejna amerykańska firma stawia na Katowice. Powstanie wiele nowych miejsc pracy dla specjalistów IT. Concentrix, globalny dostawca rozwiązań i technologii z zakresu customer experience otworzył nowe biuro w katowickim kompleksie Global Office Park.
[Polska] 2013 upłynie pod znakiem rosnącej aktywności deweloperów i dalszej dywersyfikacji rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 2013 upłynie pod znakiem rosnącej aktywności deweloperów i dalszej dywersyfikacji rynku nieruchomości handlowych
Wynika z raportu Jones Lang LaSalle „Rynek handlowy w Polsce – IV kw. 2012 r”. Eksperci Jones Lang...
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Wynika z podsumowania sytuacji na rynku centrów handlowych na koniec III kw. 2012 r., przygotowanego...
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowejartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowej
Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield dotyczącego rozwoju centró...
Rusza przetarg na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S8 od Wrocławia do Łagiewnikartykuł
Pokaż artykuł
Rusza przetarg na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S8 od Wrocławia do Łagiewnik
Minister Infrastruktury zatwierdził Program inwestycji dla budowy drogi ekspresowej S8 o długości 32,5 km pomiędzy Kobierzycami a Łagiewnikami. Umożliwiło to Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłoszenie postępowania przetargowego na zaprojektowanie i budowę tego odcinka. To pierwszy fragment trasy szybkiego ruchu o długości 87 km, którą kierowcy będą mogli pojechać aż do Kłodzka.
Tak będzie przebiegać nowa droga szybkiego ruchu S8 na odcinku od Kobierzyc do Łagiewnik [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Tak będzie przebiegać nowa droga szybkiego ruchu S8 na odcinku od Kobierzyc do Łagiewnik [FILM]
W maju Minister Infrastruktury zatwierdził Program inwestycji dla budowy drogi ekspresowej S8 o długości 32,5 km pomiędzy Kobierzycami a Łagiewnikami. Umożliwiło to Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłoszenie postępowania przetargowego na zaprojektowanie i budowę tego odcinka. To pierwszy fragment trasy szybkiego ruchu o długości 87 km, którą kierowcy będą mogli pojechać aż do Kłodzka. Zapraszamy do obejrzenia FILMU – wizualizacji odcinka S8, od nowego węzła Kobierzyce Północ (początek/koniec Obwodnicy Autostradowej Wrocławia) do Łagiewnik.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Grodzisku Mazowieckim powstanie Strefa Park Grodzisk – największy obiekt handlowy w mieście i powiecieartykuł
Pokaż artykuł
W Grodzisku Mazowieckim powstanie Strefa Park Grodzisk – największy obiekt handlowy w mieście i powiecie
Jeszcze w tym roku w Grodzisku Mazowieckim pod Warszawą ma się rozpocząć budowa największego obiektu handlowego w tym mieście i całym powiecie Grodziskim.
Firma GLP zakończyła realizację trzeciego budynku w Poznań Airport Logistics Centreartykuł
Pokaż artykuł
Firma GLP zakończyła realizację trzeciego budynku w Poznań Airport Logistics Centre
To ostatni etap inwestycji, w której znajduje się łącznie ponad 81 tys. mkw. powierzchni magazynowo-produkcyjnej. Na zainteresowanych najemców czeka jeszcze 17 tys. mkw. wolnej powierzchni.
Hillwood zwiększa finansowanie w Millennium Bank dla projektu w Zgierzu artykuł
Pokaż artykuł
Hillwood zwiększa finansowanie w Millennium Bank dla projektu w Zgierzu
Hillwood, wiodący deweloper powierzchni produkcyjno-magazynowych, podwyższył kredyt w Banku Millennium do 29 mln euro na realizację budowy drugiej fazy projektu Zgierz I.
Rośnie sieć dróg krajowych w woj. lubelskim [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie sieć dróg krajowych w woj. lubelskim [RAPORT]
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) sukcesywnie rozwija sieć dróg szybkiego ruchu w woj. lubelskim, która liczy już 230 km. Dzięki nowym trasom zwiększa się bezpieczeństwo pieszych i kierowców, komfort podróżowania, a także dostęp do kluczowych szlaków komunikacyjnych w kraju. W przyszłości kierowcy będą mieli do dyspozycji w naszym regionie 580 km ekspresówek i autostrad.
REKLAMA